F1 Place League

!!!CSAK AZ "A" LIGA ESEMÉNYEIRŐL KERÜLNEK KI HÍREK!!!

 

2015. július 07.

A részletek holnap kerülnek megosztásra!

12. verseny/Interlagos:

Verseny végeredménye:

Név: Időeredmény:
MarkingPlace 1:34:14.535
GaryPlace +      16.232
GloryxPlace +      33.889
BaliPlace +      48.922
FrankPlace +        1  lap
ZenPlace +        1  lap
MaxPlace +        1  lap
LeviiPlace +        1  lap
LennyPlace +        1  lap
DaveePlace +        1  lap

 

Időmérő edzés végeredménye:

Név: Időeredmények:
MarkingPlace 1:14.185
GaryPlace 1:14.233
BaliPlace 1:14.529
GloryxPlace 1:14.571
DaveePlace 1:14.683
FrankPlace 1:14.816
LeviiPlace 1:15.004
ZenPlace 1:15.028
MaxPlace 1:15.288
LennyPlace 1.16.538

 

 

2015. június 29.

Megrendeztük az A liga 11. versenyét is, amely már az időmérőn is roppant nagy izgalmakat hozott. 1:44-en belülre 5-en is betudtak menni, végül a legjobban a Mercedes pilótája Gary szerezte meg a pole-t Mögötte Frank, Gloryx, Bali és Davee végeztek, mármint akik 1:43-as öröket tudtak menni. 6. rajtkockát szerezte a listavezető Marking, mögötte Levii, Max, Zen és Lenny végeztek.

A rajtot a legjobban Marking kapta el, ugyanis az első kanyarból a 2. helyen fordult el, míg az élen Gloryx fordult el, ugyanis a 3. rajtkockából lerajtolta az első sor mindkét tagját. Ezután Marking első helyre ugrott a hátsó hosszú egyenesben és egészen hatalmas 50mp-es előnyt épített ki a 36. körig, amikor is leszakadt az ég! Az esőben a Force India pilótája elképesztően szétesett és körönként 4-5-6 mp-et veszített a mezőny tagjaival szemben, majd a 49. körben egy végzetes hibát követően kiesett a 2.helyről a versenyből. Eközben Frank a 44.körben ütközött össze Levii-vel, és az autója belevágódott a falba. Így a verseny végére már mindenki visszafogottan versenyzett! A végeredménye a versenynek a következőképpen alakult: Gloryx nyert, mőgőtte Gary, Bali, Davee, Levii, Max, Zen és Lenny végeztek!

A verseny végeredménye:

Név: Időeredmény:
GloryxPlace 1:47:49.093
GaryPlace +     16.398
BaliPlace +     22.411
DaveePlace +     39.008
LeviiPlace +     47.272
MaxPlace +     53.889
ZenPlace +  1:09.007
LennyPlace +  1:40.032
MarkingPlace DNF (49laps)
FrankPlace DNF (46laps)

 

 

2015. június 26.

Befejeződött a szezon 10. versenye, egyre közeleg a finálé. Szingapúrban gyűlt össze ezúttal az A liga mezőnye, és a száraz időmérő (bár a végére leszakadt az ég) után, 100%-os eső érkezett a verseny idejére, aminek köszönhetően mindenki az extrém esős gumikkal vágott neki a 61 körös versenynek. A rajtnál Marking, Gary és Frank megtartották a helyeiket, de mögöttük volt egy-két helycsere, pl Davee a 6. helyről a 4.-re lépett előre, míg Bali az 5.-ről a 9.-re esett vissza. Az első 25 kör folyamán nagyon együtt voltak a srácok, majd jöttek a bokszkiállások, mindenki intermediate gumikra váltott, és kezdett ketté szakadni a mezőny, az élen Marking megtartotta a vezetést, mögötte Frank, Zen, Gary, Levii voltak, míg mögöttük Max, Bali, Davee, Gloryx és Lenny. A 42. körben Levii falnak csapta az autóját, aminek köszönhetően bejött a Safety Car a pályára, és így összeállt a mezőny újra. A mezőny egy része másodjára is kiállt a boxba, kivéve Marking, Max és Gloryx, ennek köszönhetően 44 kör után az állás így alakult újraindítás előtt: Marking, Max, Zen, Gloryx, Lenny, Davee, Gary, Bali, Frank. Újraindult a verseny, amely aztán az 52. körben újra megszakadt, mert Bali is falhoz vágta autóját, ezután újra bejött a Safety Car, amelynek köszönhetően, újra összerázódott a mezőny és Gloryx boxba ment, ennek köszönhetően egy helyet bukott és 5. helyen állt. A Safety Car az 54. kör végén boxba ment, és folytatódhatott volna a verseny, de nem így történt ugyanis a rendszer összeomlott és mindenkit diszkvalifikáltak, ezért a verseny végeredménye az 53. kör alapján alakult ki. Marking nyert, mögötte csapattáűrsa, Max végzett, a dobogóra még Zen ért fel melléjük. Ennek köszönhetően MArking már 40,5 pont előnyre tetrt szert 3 futammal a bajnokság vége előtt.

A verseny végeredménye:

Név: Időeredmény:
MarkingPlace 53 kör*
MaxPlace + 01.000*
ZenPlace + 02.000*
LennyPlace + 03.000*
GloryxPlace + 04.000*
GaryPlace + 05.000*
DaveePlace + 06.000*
FrankPlace + 07.000*
BaliPlace DNF
LeviiPlace DNF

* = Megállapított eredmények

 

 

2015. június 26.

Szingapúri nagydíjjal folytatódott az A liga 2. szezonja, amelynek időmérő edzése esőben végződött,, így sokan nem tudtak tökéletes kört menni. A kaotikusan végződő időmérőn, újfent MarkingPlace érte el a pole pozíciót, mint az elmúlt futamon Belgiumban. Mögötte Gary Place és Frank Place végzett, majd a csapattársaik, Gloryx-Bali sorrendben. A Ferrari egy átlagos 6-7. rajthelyet szerzett, míg a Williams pilótái a 8-9. helyen értek be. Max újabb gyenge kvalifikáción volt túl, amelynek köszönhetően az utolsó rajtkockából indulhatott a versenyen!

Íme az időmérő edzés végeredménye:

Név: Időeredmények:
MarkingPlace 1:46.475
GaryPlace 1:46.745
FrankPlace 1:47.034
GloryxPlace 1:47.255
BaliPlace 1:47.614
DaveePlace 1:47.851
LeviiPlace 1:47.955
LennyPlace 1:48.002
ZenPlace 1:48.134
MaxPlace 1:48.849

 

 

2015. június 20.

Megrendeztük a Belga nagydíjat, amelyen a pontverseny éllovasa Marking nyert a Force India autójával, ezzel növelte előnyét az élen! Mögötte Bali és Frank végeztek a dobogón még. Az időmérőt a magyar futam után ismét Bali nyerte, de a rajt után az Eau Rouge-ból jkijövet elment mellette Marking, majd a kör végén boxutca áthajtásos büntetést kapott, mert inkorrekt módon fogta vissza a mezőnyt az első kanyarban. Ezután 11 körön keresztül vezetett Marking, míg mögötte a Gary-Max-Glory trió púposkodott. Ezután Gloryx vette át a vezetést, míg Max leszakította magáró Gary-t, akit már Bali támadott. A bokszkiállások után, 15körrel a rajtot köveően Marking vezetett, mögötte 10mp-re Bali, 12mp-re Glory, 18mp-re Gary, 25mp-re Max következtek. 21. körben Marking újra bokszba látogatott, ekkor közepes gumikat tett fel, majd kb 3mp-vel Zen mögé érkezett meg, akit a kör végén ért utól, és a buszmegállóból kijövet meg is előzte, de Zen hátulról meglökte, mert a rázókő befordította az autóját és mindketten falban kötöttek ki, Zen nem tudott viszont továbbmenni, de a Safety Car pályára hajtott, aminek köszönhetően eléggé összekuszálódtak a szálak. Bali vezetett, mögötte Gloryx, Gary, Frank, Davee, Max, Levii, Lenny és Marking volt a sorrend 24 kör után. A Safety Car kiállása után tovább folytatódott a csatározgatás, Frank megelőzte a Gloryx-Garyduót, míg Bali egy kör alatt 4mp-re húzott el a mezőnytől, Marking lemaradása ekkor 12mp volt. Majd jöttek a bokszkiállások, amikor is Bali a közepes gumit tette fel 17körrel a vége előtt és volt 10mp előnye Markinggal szemben, aki a 2. helyen találta magát, mögötte 5mp-cel Frank, 8-cal Gary, 12-vel Gloryx következtek. A pontverseny éllovasa 34. körben kiállt lágy gumikért, és 30mp-es hátránnyal Balival szemben az 5. helyen állt, majd először átlépte Gloryx-ot, aztán 37. körben Gary-t, 39. körben Frank-et, míg az utolsó 5 körre végül úgy mentek neki a pilóták, hogy Bali 13 mp előnnyel vezetett a pokoli tempóban haladó Marking előtt 15mp-cel Frank, 21-gyel Gary és 26-tal Gloryx előtt. Az utolsó 5 körben olyannyira elkopott a közepes gumija Balinak, hogy végül Marking utól érte, és az utolsó körben a célegyenesre fordító sikánból kijőve legyorsulta Bali-t, aki 67 ezred mp-cel kapott ki így végül, és nem tudta a Pole-ját futamgyőzelemre váltani, amivel 7 pontot hozott volna.

 

Verseny végeredménye:

Név: Időeredmény:
MarkingPlace 1:36:19.411
BaliPlace +     00.067
FrankPlace +     12.748
GaryPlace +     13.630
GloryxPlace +     27.902
DaveePlace +     29.864
MaxPlace +     40.049
LeviiPlace +     42.104
LennyPlace +  1:10.574
ZenPlace DNF

 

 

2015. június 20.

Megrendezték a Belga nagydíj időmérőjét! Bali pole, Marking második rajtkockát szerzett a hungaroringi blama után, míg Gary elhozta a harmadik rajtkockát!

A Red Bull-ok 4-5. helyet szerezték meg a futamra, míg a Ferrarisok ezúttal se mentek valami erős időmérőt a 6-7. hellyel.

 

Íme az időmérő végeredménye:

Név: Időeredmények:
BaliPlace 1:52.473
MarkingPlace 1:52.509
GaryPlace 1:52.873
FrankPlace 1:53.108
GloryxPlace 1:53.187
DaveePlace 1:53.517
LeviiPlace 1:53.625
ZenPlace 1:53.839
MaxPlace 1:54.097
LennyPlace 1:54.945

 

 

 

2015. június 20.

Befejeződött a Magyar nagydíj, amelyen 4-en értek célba, és frontális Mercedes fölény volt!

A rajtnál nagyon szépen jött el a mezőny, de az első kanyar féktávján Zen rövidebb féktávott akart volna venni, mint a többiek, emiattkilökte Davee-t, Levii-t és Marking-ot! Marking be is esett a gumidfalba, míg a két Ferraris tovább tudott haladni, Zen pedig az első kerekét veszítette el, így ő is kiállni kényszerült a versenyből. Ezután Safety Car fázis következett..Az első kör végén a sorrend így alakult: Gary, Bali, Max, Gloryx, Frank, Lenny, Davee, Levii. Folytatásban a 15. körben Davee és Zen ütköztek össze, és mindketten kiestek a versenyből. Féltávnál már 50mp előnyben voltak a Mercedes két pilótája. 44. körben Frank és Lenny csatáztak, majd a Mansell kanyarban összeakadtak és falba csapódtak, ekkor már csak 5 versenyző volt harcban a jobb helyezésekért, míg a Mercedes pilótái majdnem 1 kör előnyben voltak, majd mindketten kiállták 3. bokszlátogatásukra az 57., illetve az 58. körökben, amelyet követően beálltak 1.25-ös körökre, és a Force India versenyzője Max mögött a célig mentek, míg Levii az utolsó körben a 4. helyről kiesett a hátsó sikánban, ennek köszönhetően Gloryx örökölte meg a 4. helyet a Red Bull-lal.

 

Verseny végeredménye:

Név: Időeredmény:
GaryPlace 1:42:57.921
BaliPlace +     13.412
MaxPlace +  1.24.789
GloryxPlace +        1 lap
LeviiPlace DNF
LennyPlace DNF
FrankPlace DNF
DaveePlace DNF
ZenPlace DNF
MarkingPlace DNF

 

 

2015. június 17.

A Magyar nagydíj időmérő edzését a két Mercedes uralta, míg a pontverseny éllovasa Marking az utolsó rajtkocka tulajdonosa lett.

 

Időmérő végeredménye:

Név: Időeredmények:
BaliPlace 1:22.885
GaryPlace 1:22.904
DaveePlace 1:23.640
GloryxPlace 1:23.781
MaxPlace 1:23.789
LeviiPlace 1:23.825
FrankPlace 1:23.858
LennyPlace 1:23.902
ZenPlace 1:23.958
MarkingPlace 1:24.002

 

 

2015. június 15.

Közeleg a Magyar Nagydíj, és 5 tesztnap/Hot Laps Day volt rendezve a verseny előtt, a holnapi nap folyamán hivatalos tesztelést nem tart a liga!

Nézzük is meg hogyan végződött a tesztelés napokra bontva, valamint összesítve!

 

Összesített eredmények az 5 nap alapján:

Név: Időeredmények:
GaryPlace 1:22.991
BaliPlace 1.22.992
FrankPlace 1:23.614
GloryxPlace 1:23.625
DaveePlace 1:23.651
LeviiPlace 1:23.790
LennyPlace 1:23.801
MaxPlace 1:23.883
MarkingPlace 1:23.919
ZenPlace 1:24.252

 

 

2015. június 11.-i eredmények:

Név: Időeredmények:
BaliPlace 1:23.281
LeviiPlace 1:23.790
GloryxPlace 1:23.902
FrankPlace 1:24.000
MaxPlace 1:24.087
MaringPlace 1:24.298

 

2015. június 12.-ei eredmények:

Név: Időeredmények:
BaliPlace 1:23.107
GaryPlace 1:23.380
GloryxPlace 1:23.801
LeviiPlace 1:23.850
FrankPlace 1:23.889
LennyPlace 1:23.960
DaveePlace 1:24.069
MaxPlace 1:24.180
ZenPlace 1:24.252

 

2015. június 13.-ai eredmények:

Név: Időeredmények:
GaryPlace 1:23.190
BaliPlace 1:23.251
GloryxPlace 1:23.625
DaveePlace 1:23.712
LennyPlace 1:23.801
FrankPlace 1:23.910
MaxPlace 1:23.993

 

2015. június 14.-ei eredmények:

Név: Időeredmények:
GaryPlace 1:22.991
BaliPlace 1:22.992
FrankPlace 1:23.614
DaveePlace 1:23.651
GloryxPlace 1:23.742
LeviiPlace 1:23.790
MaxPlace 1:23.914
MarkingPlace 1:23.992
LennyPlace 1:25.510
ZenPlace 1:25.890

 

2015. június 15.-ei eredmények:

Név: Időeredmények:
MaxPlace 1:23.883
MarkingPlace 1:23.919
BaliPlace 1:24.052
GaryPlace 1:24.108
LennyPlace 1:24.291
GloryxPlace 1:24.680
DaveePlace 1:25.201

 

 

 

2015. június 08.

Max nyerte az igen kaotikus Kanadai nagydíjat, amit 50körön keresztül csapattársa Marking vezetett, miután a rajtnál megelőzte mind a két Mercis versenyzőt. A bokszkiállásokat 16.körben Marking nyitotta meg, aki egyetlen kiállással tudta volna le a futamot. És ez sikerült is volna neki, ha verseny folyamán rengeteget hibázó mezőny tagjai közé nem kerül bele ő is, ami miatt Safety Car is bejött a pályára. de bejött, Marking pedig bokszba ment új első szárnyért, és szuperlágy gumikért, de a 8. helyről már csak a 4.helyre tudott előre lépni, ezzel is mentve a futamot. A többi versenyző, összesen 35 alkalommal állt bokszba, mivel rengeteg baleset (első szárny törés főként) történt verseny közben. Max a sok balesetet kihasználva előrelépett egészen a második helyre, amelyről egyet még feljebb lépett, mivel csapattársa mellett a DRS zónában eltudott menni, és egészen a Safety Car-ig nyugodt tempóban haladt és majd 40mp előnyt autózott ki. A Safety Car időszak után 5 kör volt hátra, amelyen újra eltudott lógni az őt üldözői elől és két kiállással menyerte a futamot. Mögötte Lenny a Williams-szel, valamint Levii a Ferrarival végzett dobogón.

Íme a dobogósok interjújai:

 

MaxPlace (Force India) Egy már lassan szokásossá vált gyyenge időmérős teljesítményt értem el, de így is elvertem mind a két Ferrarit, valamint az egyik Williams versenyzőt. A verseny nem kezdődött jól ugyanis már az 5. körben bokszba kellett állnom elsőszárny törés miatt, ekkor lágy gumit tettem fel az autóra és 42.körig húztam el az etapomat ez idő alatt sikerült meglepetésre a második helyre felugrani. Ezt követően csapattársam mellett sikerült elmenni a 47.körben a DRS zónában és egészen a 63. körig 40másodperces előnyt sikerült kiautózni, de a Safety Car bejövetele miatt elszállt a hatalmas előnyöm. A verseny 5körrel a vége előtt folytatódott és sikerült újra elhúznom a mögöttem lévőktől és első helyen érhettem céba. Nagyon örülök a szezonbeli első győzelemnek, de nem vagyok meggyőződve róla, hogy sikerülhet megismételni ezt máshol.
LennyPlace (Williams) Utolsó rajtkockából rajtolva bejönni második helyen nem egy rossz érzés. Sok baleset volt a versenyen, és szép csöndben ennek köszönhetően előretudtam ugrani a dobogós helyek valamelyikére. A verseny végén már nem tudtam támadni Max-et, de így is elég pozitívan éltem meg futamot.
LeviiPlace (Ferrari) Szezonban először legyőztem Davee-t az időmérőn, és a futamon is végig előtte autózhattam, végül a sok akciónak köszönhetően a 3. helyig tudtam feljönni. Már a következő versenyre koncentrálok, és sajnálom, hogy konstruktőriben visszaestünk a 3. helyre, de egyben örülök is, hogy egyéniben sikerült egy kicsit feljebb lépni.

 

Verseny végeredménye:

Név: Időeredmény:
MaxPlace 1:34:09.678
LennyPlace + 00:08.931
LeviiPlace + 00:10.005
MarkingPlace + 00:13.278
ZenPlace + 00:16.100
DaveePlace + 00:17.258
GloryxPlace + 00:18.399
FrankPlace + 00:20.101
GaryPlace DNF
BaliPlace DNF

 

 

2015. június 08.

Mercedes első sor alakult ki az időmérő során, mögöttük a két Red Bull elé beférkőzött a listavezető Marking a Force Indiával. Zen a Williams-szel 6. helyen végzett, a két Ferraris nem tudott jól teljesíteni egy körös etapokon.

 

Az időmérő végeredménye:

Név: Időeredmények:
GaryPlace 1:14.580
BaliPlace 1:14.593
MarkingPlace 1:14.733
GloryxPlace 1:15.202
FrankPlace 1:15.230
ZenPlace 1:15.575
MaxPlace 1:15.883
LeviiPlace 1:16.102
DaveePlace 1:16.442
LennyPlace 1:16.503

 

 

2015. június 08.

Lezajlódott a tesztelés Montreal-ban, ahol eléggé szorosan követik egyást a versenyzők, ezért érdekes versenyt láthatunk majd.

 

A Hot Laps végeredménye:

Név Időeredmények:
BaliPlace 1:14.873
FrankPlace 1:14.902
GaryPlace 1:15.121
DaveePlace 1:15.190
ZenPlace 1:15.288
LeviiPlace 1:15.492
MaxPlace 1:15.528
MarkingPlace 1:15.603
GloryxPlace 1:15.821
LennyPlace 1:15.900

 

 

2015. június 04.

Száraz verseny zajlott le az osztrák pályán, amelyen végig 5 versenyző csatázott 71 körön keresztül. Végül a taktikai csatát a Force India pilótája, Marking nyerte, akit segített a verseny végefelé bejövő Safety Car, mivel Gloryx a célegyenesben eldobta az autóját. Így végül összejött a 2 kiállással próbálkozó Marking-nak, mivel kicsit tudta kímélni a már eléggé kopottas gumijait. Mögötte a Ferraris Davee, valamint a Mercedes pilótája Gary végzett dobogón. Zen pedig aki végig ott volt a nagyokkal csatában a dobogós helyekért az utolsó két körben kétszer is bokszkiállásra kényszerült, mert egymás utáni két körben letörte az első szárnyát.

Íme a dobogósok interjújai:

MarkingPlace (Force India) Nagyszerűen alakult a verseny a pole-ból rajtolva, az első etapon a szuperlágy gumival 26kört tudtam menni, ennek köszönhetően 3 helyett csak két kiállást hajtottam végre a futam során. A verseny közepén a lágy gumival egy 32körös etapot futottam eleinte gumi és üzemanyagspórolással, a végére pedig nagyobb tempóra kapcsolva tudtam versenyezni. A verseny utolsó 13körére, egy már bekoptatott szuperlágy gumit használtam, ami el is kopott 5körrel a vége előtt, amikor bejött a Safety Car. Ennek köszönhetően kicsit tudtam a gumit kímélni, és elhúzni ezáltal a teljes elkopást, ezáltal végül sikerült megnyerni a futamot. A futam összességében izgalmas volt, mert nem voltam benne biztos, hogy sikerülhet megcsinálni a két kiállásos taktikát, végül kisebb szerencsével megtudtam valósítani, és örülök az újabb 25 megszerzett pontnak.
DaveePlace (Ferrari) 6. helyen végeztem az időmérőn, így kicsit csalódottan indultam neki a versenynek, amelyett a verseny közepén a két szuperlágy gumis etappal sikerült elérni, mivel az első etapot rövidebbre hoztam, így sikerült elévágással előre keülni, majd megtartani a 2. helyet. A verseny végére a lágy gumikon megérkeztem Marking mögé, de a Safety Car miatt nem sikerült végül megelőzni, amelyet az utolsó két körben meg is tartott már az újraindítás után. A verseny végeredményével elégedett vagyok, de a futam végét tekintve akár a győzelem is összejöhetett volna. 
GaryPlace (Mercedes) Nem tudok sokat mondani a futamról, 3. helyről rajtoltam, 3. helyen is végeztem, tehát se előrébb, se hátrább nem kerültem, ez eléggé leírja a futamomat. A verseny vége elég szoros lett a Safety Car miatt, de éreztem, hogy nincs bennem több, behoztam a biztos 3. helyen az autót, nem is nagyopn támadtam az előttem lévőket. Hogy egy kis féligazságot is mondjak: Ha 69 kör alatt nem sikerült, akkor 2 kör alatt miért sikerült volna futamot nyernem? 

 

A verseny végeredménye: 

Név: Időeredmény:
MarkingPlace 1:44:52.707
DaveePlace + 00:00.671
GaryPlace + 00:01.355
BaliPlace + 00:02.256
FrankPlace + 00:03.668
ZenPlace + 00:52.303
MaxPlace + 1lap
LeviiPlace + 1lap
LennyPlace + 1lap
GloryxPlace DNF

 

 

2015. június 04. 

Félig esős körülmények között került megrendezésre az osztrák pályán az időmérő edzés, ezért eléggé érdekes időmérő edzést rendeztek. Az edzés elején a Mercedes párosa (Cary és Bali) voltak a legjobbak, mögöttük, pedig a két Red Bull pilóta (Gloryx és Frank), aztán a végére elállt az eső és sikerül 1.12, majd 1.11-en is belülre kerülnie 2 versenyzőnek! Végül is szuperlágy gumin futotta meg mindenki a legjobb idejét! A pole-t Marking szerezte a Force Indiával, mögötte a két Mercedeses végzett a 2-3. helyen.

 

Íme a végeredménye az időmérőnek:

Név Idő eredmény
MarkingPlace 1:10.858
BaliPlace 1:10.864
GaryPlace 1:11.214
GloryxPlace 1:11.233
FrankPlace 1:11.448
DaveePlace 1:11.528
LeviiPlace 1:11.742
ZenPlace 1:11.787
MaxPlace 1:11.825
LennyPlace 1:11.829

 

 

2015. június 04.

Elérkezett a szezon 6. versenyének napja, jelenleg a Hot Laps idők azt mutatják, hogy a Red Bull, valamint a Mercedes versenyzői fognak harcolni a legjobb helyekért az A1 ring-en. 

 

Hot Laps állása:

Név Idő eredmény
GloryxPlace 1:09.335
BaliPlace 1:09.379
GaryPlace 1.09.600
DaveePlace 1.09.682
MarkingPlace 1:09.702
FrankPlace 1:09.723
MaxPlace 1:09.998
ZenPlace 1.10.205
LeviiPlace 1.10.295
LennyPlace 1:10.347

 

 

2015. május 30.

 

Monte-Carlo utcáin esős körülmények között rendezték a szezon 4. futamát.

A bajnoki címre esélyes pilóták közül csak DaveePlace14 és MarkingPlace14 futott tűrhető versenyt, míg az éllovas BaliPlace14 "csak" a 6., GloryxPlace14 pedig az utolsó helyen fejezte be a futamot. A futamot a poleból rajtoló Marking nyerte, mögötte GaryPlace14 és Davee végzett még a dobogón.

A futamot követően Marking átvette a vezetést a pontversenyben, míg csapata pedig felugrott a harmadik helyre a konstruktőri pontversenyben!

 

Verseny végeredménye:

  1. MarkingPlace14
  2. GaryPlace14
  3. DaveePlace14
  4. LennyPlace14
  5. FrankPlace14
  6. BaliPlace14
  7. MaxPlace14
  8. ZenPlace14
  9. LeviiPlace14
  10. GloryxPlace14