!!!CSAK AZ "A" LIGA ESEMÉNYEIRŐL KERÜLNEK KI HÍREK!!!
2015. július 07.
A részletek holnap kerülnek megosztásra!
12. verseny/Interlagos:
Verseny végeredménye:
Név: | Időeredmény: |
MarkingPlace | 1:34:14.535 |
GaryPlace | + 16.232 |
GloryxPlace | + 33.889 |
BaliPlace | + 48.922 |
FrankPlace | + 1 lap |
ZenPlace | + 1 lap |
MaxPlace | + 1 lap |
LeviiPlace | + 1 lap |
LennyPlace | + 1 lap |
DaveePlace | + 1 lap |
Időmérő edzés végeredménye:
Név: | Időeredmények: |
MarkingPlace | 1:14.185 |
GaryPlace | 1:14.233 |
BaliPlace | 1:14.529 |
GloryxPlace | 1:14.571 |
DaveePlace | 1:14.683 |
FrankPlace | 1:14.816 |
LeviiPlace | 1:15.004 |
ZenPlace | 1:15.028 |
MaxPlace | 1:15.288 |
LennyPlace | 1.16.538 |
2015. június 29.
Megrendeztük az A liga 11. versenyét is, amely már az időmérőn is roppant nagy izgalmakat hozott. 1:44-en belülre 5-en is betudtak menni, végül a legjobban a Mercedes pilótája Gary szerezte meg a pole-t Mögötte Frank, Gloryx, Bali és Davee végeztek, mármint akik 1:43-as öröket tudtak menni. 6. rajtkockát szerezte a listavezető Marking, mögötte Levii, Max, Zen és Lenny végeztek.
A rajtot a legjobban Marking kapta el, ugyanis az első kanyarból a 2. helyen fordult el, míg az élen Gloryx fordult el, ugyanis a 3. rajtkockából lerajtolta az első sor mindkét tagját. Ezután Marking első helyre ugrott a hátsó hosszú egyenesben és egészen hatalmas 50mp-es előnyt épített ki a 36. körig, amikor is leszakadt az ég! Az esőben a Force India pilótája elképesztően szétesett és körönként 4-5-6 mp-et veszített a mezőny tagjaival szemben, majd a 49. körben egy végzetes hibát követően kiesett a 2.helyről a versenyből. Eközben Frank a 44.körben ütközött össze Levii-vel, és az autója belevágódott a falba. Így a verseny végére már mindenki visszafogottan versenyzett! A végeredménye a versenynek a következőképpen alakult: Gloryx nyert, mőgőtte Gary, Bali, Davee, Levii, Max, Zen és Lenny végeztek!
A verseny végeredménye:
Név: | Időeredmény: |
GloryxPlace | 1:47:49.093 |
GaryPlace | + 16.398 |
BaliPlace | + 22.411 |
DaveePlace | + 39.008 |
LeviiPlace | + 47.272 |
MaxPlace | + 53.889 |
ZenPlace | + 1:09.007 |
LennyPlace | + 1:40.032 |
MarkingPlace | DNF (49laps) |
FrankPlace | DNF (46laps) |
2015. június 26.
Befejeződött a szezon 10. versenye, egyre közeleg a finálé. Szingapúrban gyűlt össze ezúttal az A liga mezőnye, és a száraz időmérő (bár a végére leszakadt az ég) után, 100%-os eső érkezett a verseny idejére, aminek köszönhetően mindenki az extrém esős gumikkal vágott neki a 61 körös versenynek. A rajtnál Marking, Gary és Frank megtartották a helyeiket, de mögöttük volt egy-két helycsere, pl Davee a 6. helyről a 4.-re lépett előre, míg Bali az 5.-ről a 9.-re esett vissza. Az első 25 kör folyamán nagyon együtt voltak a srácok, majd jöttek a bokszkiállások, mindenki intermediate gumikra váltott, és kezdett ketté szakadni a mezőny, az élen Marking megtartotta a vezetést, mögötte Frank, Zen, Gary, Levii voltak, míg mögöttük Max, Bali, Davee, Gloryx és Lenny. A 42. körben Levii falnak csapta az autóját, aminek köszönhetően bejött a Safety Car a pályára, és így összeállt a mezőny újra. A mezőny egy része másodjára is kiállt a boxba, kivéve Marking, Max és Gloryx, ennek köszönhetően 44 kör után az állás így alakult újraindítás előtt: Marking, Max, Zen, Gloryx, Lenny, Davee, Gary, Bali, Frank. Újraindult a verseny, amely aztán az 52. körben újra megszakadt, mert Bali is falhoz vágta autóját, ezután újra bejött a Safety Car, amelynek köszönhetően, újra összerázódott a mezőny és Gloryx boxba ment, ennek köszönhetően egy helyet bukott és 5. helyen állt. A Safety Car az 54. kör végén boxba ment, és folytatódhatott volna a verseny, de nem így történt ugyanis a rendszer összeomlott és mindenkit diszkvalifikáltak, ezért a verseny végeredménye az 53. kör alapján alakult ki. Marking nyert, mögötte csapattáűrsa, Max végzett, a dobogóra még Zen ért fel melléjük. Ennek köszönhetően MArking már 40,5 pont előnyre tetrt szert 3 futammal a bajnokság vége előtt.
A verseny végeredménye:
Név: | Időeredmény: |
MarkingPlace | 53 kör* |
MaxPlace | + 01.000* |
ZenPlace | + 02.000* |
LennyPlace | + 03.000* |
GloryxPlace | + 04.000* |
GaryPlace | + 05.000* |
DaveePlace | + 06.000* |
FrankPlace | + 07.000* |
BaliPlace | DNF |
LeviiPlace | DNF |
* = Megállapított eredmények
2015. június 26.
Szingapúri nagydíjjal folytatódott az A liga 2. szezonja, amelynek időmérő edzése esőben végződött,, így sokan nem tudtak tökéletes kört menni. A kaotikusan végződő időmérőn, újfent MarkingPlace érte el a pole pozíciót, mint az elmúlt futamon Belgiumban. Mögötte Gary Place és Frank Place végzett, majd a csapattársaik, Gloryx-Bali sorrendben. A Ferrari egy átlagos 6-7. rajthelyet szerzett, míg a Williams pilótái a 8-9. helyen értek be. Max újabb gyenge kvalifikáción volt túl, amelynek köszönhetően az utolsó rajtkockából indulhatott a versenyen!
Íme az időmérő edzés végeredménye:
Név: | Időeredmények: |
MarkingPlace | 1:46.475 |
GaryPlace | 1:46.745 |
FrankPlace | 1:47.034 |
GloryxPlace | 1:47.255 |
BaliPlace | 1:47.614 |
DaveePlace | 1:47.851 |
LeviiPlace | 1:47.955 |
LennyPlace | 1:48.002 |
ZenPlace | 1:48.134 |
MaxPlace | 1:48.849 |
2015. június 20.
Megrendeztük a Belga nagydíjat, amelyen a pontverseny éllovasa Marking nyert a Force India autójával, ezzel növelte előnyét az élen! Mögötte Bali és Frank végeztek a dobogón még. Az időmérőt a magyar futam után ismét Bali nyerte, de a rajt után az Eau Rouge-ból jkijövet elment mellette Marking, majd a kör végén boxutca áthajtásos büntetést kapott, mert inkorrekt módon fogta vissza a mezőnyt az első kanyarban. Ezután 11 körön keresztül vezetett Marking, míg mögötte a Gary-Max-Glory trió púposkodott. Ezután Gloryx vette át a vezetést, míg Max leszakította magáró Gary-t, akit már Bali támadott. A bokszkiállások után, 15körrel a rajtot köveően Marking vezetett, mögötte 10mp-re Bali, 12mp-re Glory, 18mp-re Gary, 25mp-re Max következtek. 21. körben Marking újra bokszba látogatott, ekkor közepes gumikat tett fel, majd kb 3mp-vel Zen mögé érkezett meg, akit a kör végén ért utól, és a buszmegállóból kijövet meg is előzte, de Zen hátulról meglökte, mert a rázókő befordította az autóját és mindketten falban kötöttek ki, Zen nem tudott viszont továbbmenni, de a Safety Car pályára hajtott, aminek köszönhetően eléggé összekuszálódtak a szálak. Bali vezetett, mögötte Gloryx, Gary, Frank, Davee, Max, Levii, Lenny és Marking volt a sorrend 24 kör után. A Safety Car kiállása után tovább folytatódott a csatározgatás, Frank megelőzte a Gloryx-Garyduót, míg Bali egy kör alatt 4mp-re húzott el a mezőnytől, Marking lemaradása ekkor 12mp volt. Majd jöttek a bokszkiállások, amikor is Bali a közepes gumit tette fel 17körrel a vége előtt és volt 10mp előnye Markinggal szemben, aki a 2. helyen találta magát, mögötte 5mp-cel Frank, 8-cal Gary, 12-vel Gloryx következtek. A pontverseny éllovasa 34. körben kiállt lágy gumikért, és 30mp-es hátránnyal Balival szemben az 5. helyen állt, majd először átlépte Gloryx-ot, aztán 37. körben Gary-t, 39. körben Frank-et, míg az utolsó 5 körre végül úgy mentek neki a pilóták, hogy Bali 13 mp előnnyel vezetett a pokoli tempóban haladó Marking előtt 15mp-cel Frank, 21-gyel Gary és 26-tal Gloryx előtt. Az utolsó 5 körben olyannyira elkopott a közepes gumija Balinak, hogy végül Marking utól érte, és az utolsó körben a célegyenesre fordító sikánból kijőve legyorsulta Bali-t, aki 67 ezred mp-cel kapott ki így végül, és nem tudta a Pole-ját futamgyőzelemre váltani, amivel 7 pontot hozott volna.
Verseny végeredménye:
Név: | Időeredmény: |
MarkingPlace | 1:36:19.411 |
BaliPlace | + 00.067 |
FrankPlace | + 12.748 |
GaryPlace | + 13.630 |
GloryxPlace | + 27.902 |
DaveePlace | + 29.864 |
MaxPlace | + 40.049 |
LeviiPlace | + 42.104 |
LennyPlace | + 1:10.574 |
ZenPlace | DNF |
2015. június 20.
Megrendezték a Belga nagydíj időmérőjét! Bali pole, Marking második rajtkockát szerzett a hungaroringi blama után, míg Gary elhozta a harmadik rajtkockát!
A Red Bull-ok 4-5. helyet szerezték meg a futamra, míg a Ferrarisok ezúttal se mentek valami erős időmérőt a 6-7. hellyel.
Íme az időmérő végeredménye:
Név: | Időeredmények: |
BaliPlace | 1:52.473 |
MarkingPlace | 1:52.509 |
GaryPlace | 1:52.873 |
FrankPlace | 1:53.108 |
GloryxPlace | 1:53.187 |
DaveePlace | 1:53.517 |
LeviiPlace | 1:53.625 |
ZenPlace | 1:53.839 |
MaxPlace | 1:54.097 |
LennyPlace | 1:54.945 |
2015. június 20.
Befejeződött a Magyar nagydíj, amelyen 4-en értek célba, és frontális Mercedes fölény volt!
A rajtnál nagyon szépen jött el a mezőny, de az első kanyar féktávján Zen rövidebb féktávott akart volna venni, mint a többiek, emiattkilökte Davee-t, Levii-t és Marking-ot! Marking be is esett a gumidfalba, míg a két Ferraris tovább tudott haladni, Zen pedig az első kerekét veszítette el, így ő is kiállni kényszerült a versenyből. Ezután Safety Car fázis következett..Az első kör végén a sorrend így alakult: Gary, Bali, Max, Gloryx, Frank, Lenny, Davee, Levii. Folytatásban a 15. körben Davee és Zen ütköztek össze, és mindketten kiestek a versenyből. Féltávnál már 50mp előnyben voltak a Mercedes két pilótája. 44. körben Frank és Lenny csatáztak, majd a Mansell kanyarban összeakadtak és falba csapódtak, ekkor már csak 5 versenyző volt harcban a jobb helyezésekért, míg a Mercedes pilótái majdnem 1 kör előnyben voltak, majd mindketten kiállták 3. bokszlátogatásukra az 57., illetve az 58. körökben, amelyet követően beálltak 1.25-ös körökre, és a Force India versenyzője Max mögött a célig mentek, míg Levii az utolsó körben a 4. helyről kiesett a hátsó sikánban, ennek köszönhetően Gloryx örökölte meg a 4. helyet a Red Bull-lal.
Verseny végeredménye:
Név: | Időeredmény: |
GaryPlace | 1:42:57.921 |
BaliPlace | + 13.412 |
MaxPlace | + 1.24.789 |
GloryxPlace | + 1 lap |
LeviiPlace | DNF |
LennyPlace | DNF |
FrankPlace | DNF |
DaveePlace | DNF |
ZenPlace | DNF |
MarkingPlace | DNF |
2015. június 17.
A Magyar nagydíj időmérő edzését a két Mercedes uralta, míg a pontverseny éllovasa Marking az utolsó rajtkocka tulajdonosa lett.
Időmérő végeredménye:
Név: | Időeredmények: |
BaliPlace | 1:22.885 |
GaryPlace | 1:22.904 |
DaveePlace | 1:23.640 |
GloryxPlace | 1:23.781 |
MaxPlace | 1:23.789 |
LeviiPlace | 1:23.825 |
FrankPlace | 1:23.858 |
LennyPlace | 1:23.902 |
ZenPlace | 1:23.958 |
MarkingPlace | 1:24.002 |
2015. június 15.
Közeleg a Magyar Nagydíj, és 5 tesztnap/Hot Laps Day volt rendezve a verseny előtt, a holnapi nap folyamán hivatalos tesztelést nem tart a liga!
Nézzük is meg hogyan végződött a tesztelés napokra bontva, valamint összesítve!
Összesített eredmények az 5 nap alapján:
Név: | Időeredmények: |
GaryPlace | 1:22.991 |
BaliPlace | 1.22.992 |
FrankPlace | 1:23.614 |
GloryxPlace | 1:23.625 |
DaveePlace | 1:23.651 |
LeviiPlace | 1:23.790 |
LennyPlace | 1:23.801 |
MaxPlace | 1:23.883 |
MarkingPlace | 1:23.919 |
ZenPlace | 1:24.252 |
2015. június 11.-i eredmények:
Név: | Időeredmények: |
BaliPlace | 1:23.281 |
LeviiPlace | 1:23.790 |
GloryxPlace | 1:23.902 |
FrankPlace | 1:24.000 |
MaxPlace | 1:24.087 |
MaringPlace | 1:24.298 |
2015. június 12.-ei eredmények:
Név: | Időeredmények: |
BaliPlace | 1:23.107 |
GaryPlace | 1:23.380 |
GloryxPlace | 1:23.801 |
LeviiPlace | 1:23.850 |
FrankPlace | 1:23.889 |
LennyPlace | 1:23.960 |
DaveePlace | 1:24.069 |
MaxPlace | 1:24.180 |
ZenPlace | 1:24.252 |
2015. június 13.-ai eredmények:
Név: | Időeredmények: |
GaryPlace | 1:23.190 |
BaliPlace | 1:23.251 |
GloryxPlace | 1:23.625 |
DaveePlace | 1:23.712 |
LennyPlace | 1:23.801 |
FrankPlace | 1:23.910 |
MaxPlace | 1:23.993 |
2015. június 14.-ei eredmények:
Név: | Időeredmények: |
GaryPlace | 1:22.991 |
BaliPlace | 1:22.992 |
FrankPlace | 1:23.614 |
DaveePlace | 1:23.651 |
GloryxPlace | 1:23.742 |
LeviiPlace | 1:23.790 |
MaxPlace | 1:23.914 |
MarkingPlace | 1:23.992 |
LennyPlace | 1:25.510 |
ZenPlace | 1:25.890 |
2015. június 15.-ei eredmények:
Név: | Időeredmények: |
MaxPlace | 1:23.883 |
MarkingPlace | 1:23.919 |
BaliPlace | 1:24.052 |
GaryPlace | 1:24.108 |
LennyPlace | 1:24.291 |
GloryxPlace | 1:24.680 |
DaveePlace | 1:25.201 |
2015. június 08.
Max nyerte az igen kaotikus Kanadai nagydíjat, amit 50körön keresztül csapattársa Marking vezetett, miután a rajtnál megelőzte mind a két Mercis versenyzőt. A bokszkiállásokat 16.körben Marking nyitotta meg, aki egyetlen kiállással tudta volna le a futamot. És ez sikerült is volna neki, ha verseny folyamán rengeteget hibázó mezőny tagjai közé nem kerül bele ő is, ami miatt Safety Car is bejött a pályára. de bejött, Marking pedig bokszba ment új első szárnyért, és szuperlágy gumikért, de a 8. helyről már csak a 4.helyre tudott előre lépni, ezzel is mentve a futamot. A többi versenyző, összesen 35 alkalommal állt bokszba, mivel rengeteg baleset (első szárny törés főként) történt verseny közben. Max a sok balesetet kihasználva előrelépett egészen a második helyre, amelyről egyet még feljebb lépett, mivel csapattársa mellett a DRS zónában eltudott menni, és egészen a Safety Car-ig nyugodt tempóban haladt és majd 40mp előnyt autózott ki. A Safety Car időszak után 5 kör volt hátra, amelyen újra eltudott lógni az őt üldözői elől és két kiállással menyerte a futamot. Mögötte Lenny a Williams-szel, valamint Levii a Ferrarival végzett dobogón.
Íme a dobogósok interjújai:
MaxPlace (Force India) | Egy már lassan szokásossá vált gyyenge időmérős teljesítményt értem el, de így is elvertem mind a két Ferrarit, valamint az egyik Williams versenyzőt. A verseny nem kezdődött jól ugyanis már az 5. körben bokszba kellett állnom elsőszárny törés miatt, ekkor lágy gumit tettem fel az autóra és 42.körig húztam el az etapomat ez idő alatt sikerült meglepetésre a második helyre felugrani. Ezt követően csapattársam mellett sikerült elmenni a 47.körben a DRS zónában és egészen a 63. körig 40másodperces előnyt sikerült kiautózni, de a Safety Car bejövetele miatt elszállt a hatalmas előnyöm. A verseny 5körrel a vége előtt folytatódott és sikerült újra elhúznom a mögöttem lévőktől és első helyen érhettem céba. Nagyon örülök a szezonbeli első győzelemnek, de nem vagyok meggyőződve róla, hogy sikerülhet megismételni ezt máshol. |
LennyPlace (Williams) | Utolsó rajtkockából rajtolva bejönni második helyen nem egy rossz érzés. Sok baleset volt a versenyen, és szép csöndben ennek köszönhetően előretudtam ugrani a dobogós helyek valamelyikére. A verseny végén már nem tudtam támadni Max-et, de így is elég pozitívan éltem meg futamot. |
LeviiPlace (Ferrari) | Szezonban először legyőztem Davee-t az időmérőn, és a futamon is végig előtte autózhattam, végül a sok akciónak köszönhetően a 3. helyig tudtam feljönni. Már a következő versenyre koncentrálok, és sajnálom, hogy konstruktőriben visszaestünk a 3. helyre, de egyben örülök is, hogy egyéniben sikerült egy kicsit feljebb lépni. |
Verseny végeredménye:
Név: | Időeredmény: |
MaxPlace | 1:34:09.678 |
LennyPlace | + 00:08.931 |
LeviiPlace | + 00:10.005 |
MarkingPlace | + 00:13.278 |
ZenPlace | + 00:16.100 |
DaveePlace | + 00:17.258 |
GloryxPlace | + 00:18.399 |
FrankPlace | + 00:20.101 |
GaryPlace | DNF |
BaliPlace | DNF |
2015. június 08.
Mercedes első sor alakult ki az időmérő során, mögöttük a két Red Bull elé beférkőzött a listavezető Marking a Force Indiával. Zen a Williams-szel 6. helyen végzett, a két Ferraris nem tudott jól teljesíteni egy körös etapokon.
Az időmérő végeredménye:
Név: | Időeredmények: |
GaryPlace | 1:14.580 |
BaliPlace | 1:14.593 |
MarkingPlace | 1:14.733 |
GloryxPlace | 1:15.202 |
FrankPlace | 1:15.230 |
ZenPlace | 1:15.575 |
MaxPlace | 1:15.883 |
LeviiPlace | 1:16.102 |
DaveePlace | 1:16.442 |
LennyPlace | 1:16.503 |
2015. június 08.
Lezajlódott a tesztelés Montreal-ban, ahol eléggé szorosan követik egyást a versenyzők, ezért érdekes versenyt láthatunk majd.
A Hot Laps végeredménye:
Név | Időeredmények: |
BaliPlace | 1:14.873 |
FrankPlace | 1:14.902 |
GaryPlace | 1:15.121 |
DaveePlace | 1:15.190 |
ZenPlace | 1:15.288 |
LeviiPlace | 1:15.492 |
MaxPlace | 1:15.528 |
MarkingPlace | 1:15.603 |
GloryxPlace | 1:15.821 |
LennyPlace | 1:15.900 |
2015. június 04.
Száraz verseny zajlott le az osztrák pályán, amelyen végig 5 versenyző csatázott 71 körön keresztül. Végül a taktikai csatát a Force India pilótája, Marking nyerte, akit segített a verseny végefelé bejövő Safety Car, mivel Gloryx a célegyenesben eldobta az autóját. Így végül összejött a 2 kiállással próbálkozó Marking-nak, mivel kicsit tudta kímélni a már eléggé kopottas gumijait. Mögötte a Ferraris Davee, valamint a Mercedes pilótája Gary végzett dobogón. Zen pedig aki végig ott volt a nagyokkal csatában a dobogós helyekért az utolsó két körben kétszer is bokszkiállásra kényszerült, mert egymás utáni két körben letörte az első szárnyát.
Íme a dobogósok interjújai:
MarkingPlace (Force India) | Nagyszerűen alakult a verseny a pole-ból rajtolva, az első etapon a szuperlágy gumival 26kört tudtam menni, ennek köszönhetően 3 helyett csak két kiállást hajtottam végre a futam során. A verseny közepén a lágy gumival egy 32körös etapot futottam eleinte gumi és üzemanyagspórolással, a végére pedig nagyobb tempóra kapcsolva tudtam versenyezni. A verseny utolsó 13körére, egy már bekoptatott szuperlágy gumit használtam, ami el is kopott 5körrel a vége előtt, amikor bejött a Safety Car. Ennek köszönhetően kicsit tudtam a gumit kímélni, és elhúzni ezáltal a teljes elkopást, ezáltal végül sikerült megnyerni a futamot. A futam összességében izgalmas volt, mert nem voltam benne biztos, hogy sikerülhet megcsinálni a két kiállásos taktikát, végül kisebb szerencsével megtudtam valósítani, és örülök az újabb 25 megszerzett pontnak. |
DaveePlace (Ferrari) | 6. helyen végeztem az időmérőn, így kicsit csalódottan indultam neki a versenynek, amelyett a verseny közepén a két szuperlágy gumis etappal sikerült elérni, mivel az első etapot rövidebbre hoztam, így sikerült elévágással előre keülni, majd megtartani a 2. helyet. A verseny végére a lágy gumikon megérkeztem Marking mögé, de a Safety Car miatt nem sikerült végül megelőzni, amelyet az utolsó két körben meg is tartott már az újraindítás után. A verseny végeredményével elégedett vagyok, de a futam végét tekintve akár a győzelem is összejöhetett volna. |
GaryPlace (Mercedes) | Nem tudok sokat mondani a futamról, 3. helyről rajtoltam, 3. helyen is végeztem, tehát se előrébb, se hátrább nem kerültem, ez eléggé leírja a futamomat. A verseny vége elég szoros lett a Safety Car miatt, de éreztem, hogy nincs bennem több, behoztam a biztos 3. helyen az autót, nem is nagyopn támadtam az előttem lévőket. Hogy egy kis féligazságot is mondjak: Ha 69 kör alatt nem sikerült, akkor 2 kör alatt miért sikerült volna futamot nyernem? |
A verseny végeredménye:
Név: | Időeredmény: |
MarkingPlace | 1:44:52.707 |
DaveePlace | + 00:00.671 |
GaryPlace | + 00:01.355 |
BaliPlace | + 00:02.256 |
FrankPlace | + 00:03.668 |
ZenPlace | + 00:52.303 |
MaxPlace | + 1lap |
LeviiPlace | + 1lap |
LennyPlace | + 1lap |
GloryxPlace | DNF |
2015. június 04.
Félig esős körülmények között került megrendezésre az osztrák pályán az időmérő edzés, ezért eléggé érdekes időmérő edzést rendeztek. Az edzés elején a Mercedes párosa (Cary és Bali) voltak a legjobbak, mögöttük, pedig a két Red Bull pilóta (Gloryx és Frank), aztán a végére elállt az eső és sikerül 1.12, majd 1.11-en is belülre kerülnie 2 versenyzőnek! Végül is szuperlágy gumin futotta meg mindenki a legjobb idejét! A pole-t Marking szerezte a Force Indiával, mögötte a két Mercedeses végzett a 2-3. helyen.
Íme a végeredménye az időmérőnek:
Név | Idő eredmény |
MarkingPlace | 1:10.858 |
BaliPlace | 1:10.864 |
GaryPlace | 1:11.214 |
GloryxPlace | 1:11.233 |
FrankPlace | 1:11.448 |
DaveePlace | 1:11.528 |
LeviiPlace | 1:11.742 |
ZenPlace | 1:11.787 |
MaxPlace | 1:11.825 |
LennyPlace | 1:11.829 |
2015. június 04.
Elérkezett a szezon 6. versenyének napja, jelenleg a Hot Laps idők azt mutatják, hogy a Red Bull, valamint a Mercedes versenyzői fognak harcolni a legjobb helyekért az A1 ring-en.
Hot Laps állása:
Név | Idő eredmény |
GloryxPlace | 1:09.335 |
BaliPlace | 1:09.379 |
GaryPlace | 1.09.600 |
DaveePlace | 1.09.682 |
MarkingPlace | 1:09.702 |
FrankPlace | 1:09.723 |
MaxPlace | 1:09.998 |
ZenPlace | 1.10.205 |
LeviiPlace | 1.10.295 |
LennyPlace | 1:10.347 |
2015. május 30.
Monte-Carlo utcáin esős körülmények között rendezték a szezon 4. futamát.
A bajnoki címre esélyes pilóták közül csak DaveePlace14 és MarkingPlace14 futott tűrhető versenyt, míg az éllovas BaliPlace14 "csak" a 6., GloryxPlace14 pedig az utolsó helyen fejezte be a futamot. A futamot a poleból rajtoló Marking nyerte, mögötte GaryPlace14 és Davee végzett még a dobogón.
A futamot követően Marking átvette a vezetést a pontversenyben, míg csapata pedig felugrott a harmadik helyre a konstruktőri pontversenyben!
Verseny végeredménye: